niedziela, 1 kwietnia 2012

Koronki estońskie

Jestem od 2 lat zafascynowana szalami estońskimi, ale wciąż projekty czekają na realizację. A chusta Laminaria kusiła mnie juz od dawna, wreszcie znalazłam czas i jest!!! Przeglądając zdjęcia w necie zrezygnowałam z oryginalnego borderu Laminarii i wykorzystałam zakończenie z Echo Flower. Chusta wyszła ogromna, 220 x 105 cm. Druty nr 5,5,  4 i pół motka Kid-Silka Dropsa w kolorze ecru. Artystyczne zdjęcia w plenerze tydzień temu wykonał zaprzyjaźniony artysta plastyk Jacek Siek.





I zapowiedź kolejnego posta, lniana semele z pięciu nitek lnu dziewiarskiego zakupionego na allegro od Pani Ewy.




16 komentarzy:

  1. ta semele kusi nadal mnie , laminarie posiadam już w swoich zbiorach ;)
    obie chusty przesliczne i fotografia idealnie oddaje ich urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna chusta, semele ma śliczny kolor,super zdjęcia,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie WOW zrobiłam na widok przepieknej białej chusty. Drugie wyskoczyło ze mnie na widok czerwonej "semele". Podziwiam za perfekcyjne wykonanie. Naprawdę cudeńka dziergasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty. A szczególnie biała.... cudna po prostu...
    Słów mi brakuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne obie chusty !!!
    Semele w czerwieni wygląda rewelacyjnie, Laminaria też mnie kusi, ale nie mam cierpliwości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chusta zachwycająca! i prezentacja bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. JOLU!Cudownie prezentują się w plenerze Twoje artystyczne dzieła i jeszcze mistrzowskie oko fotografa!!!!!!Cudownie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna...delikatna..marzenie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Ta biała chusta to jest coś!! Baaaardzo ładna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda, cuda ... laminaria jest w planach, a semele cudne ( boje sie za nie zabrać, czy sobie poradzę). I taki pomysł na len.Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa, ile czasu zajęło Pani stworzenie takiej niesamowitej chusty? Podziwiam kunszt! Jak dla mnie doskonałe jest to zdjęcie na sianku, tak jak i sama 'modelka'
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń