niedziela, 2 listopada 2014

Dreambird w czerwieni

Staram się uwolnić druty i pokończyć zaczęte robótki. Na początku marca zaczęłam mojego pierwszego ptaka z włóczek skarpetkowych: z czarnego Fabela Drops (2 i pół motka - ok. 500 m.) i z cieniowanej  czerwieni Meillenweit Solo Lana Grossa (niecały motek - ok. 400 m.). Druty nr 3.
 Zrobiłam 3 pióra i porzuciłam robótkę, aby wypróbować inny zestaw kolorystyczny - czyli ten Dreambird shawl.

Po ponad pół roku prezentuję kolejnego ptaka.


Bardzo dobrze komponuje się z moją czarną wełnianą sukienką.



Wielkość szala: 140 x 46 cm - idealny do owinięcia wokół szyi.


11 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Warto było dokończyć pracę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal, przyciąga wzrok :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To trochę jak ognisty ptak:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękność :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Ślicznie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ptak. Cudowne kolory ,misterne wykonanie. Szczerze gratuluję i pozdrawiam ciepło. Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy czerwonoskrzydły ptak. Wyglądasz w tym zestawie oszałamiająco i uwodzicielsko. Czerwone różyczki to wisienka na torcie! Pozdrawiam druciarsko1

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny szal i kolorystyka piękna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ptak. Coś pięknego. Pierwszy raz spotykam sie z tak dzierganym szalem.. Gdzie można sie nauczyć robić takie cudo??? I skąd wziąć schemat lub opis? I najważniejsze - czy sobie poradzę. Naturalnie, jeżeli to nie tajemnica. Pozdrowienia - Iza

    OdpowiedzUsuń