środa, 11 lutego 2015

Glamour crochet

Kończy się karnawał - a ja zdążyłam zrobić dla siebie szydełkową, błyszczącą tunikę z cekinami.


Wykorzystałam 3 motki włóczki Sal Abiye, i kilka metrów z kolejnego motka. Jedyna zaletą włóczki są dodana czarna błyszcząca nitka i cekinki. Jak prezentuje się na drutach można zobaczyć na blogu Gabrysi.

Zgadzam się w 100 % z jej opinią na temat włóczki.


Trudno uchwycić ten błysk cekinów. Dziękuję bardzo Reni za zdjęcia zrobione w Bibliotece Miejskiej w Trzebini, ponieważ nie ukrywam, że jestem bibliotekarką.



4 komentarze:

  1. Śliczna tunika. A te błyszczące cekinki widać na niektórych fotkach. Podziwiam szydełkowe dzieło, bo dla mnie to czarna magia :) Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny i miłe słowa. W tej tuniczce czuję się pięknie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, elegancka. Bardzo ładne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała tunika :-) Rewelacyjny wzór i cudna nitka :-)
    Ślicznie w niej wyglądasz - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń