niedziela, 30 października 2016

Water lily entrelac


W moim dziewiarskim świecie ostatnio panuje niepodzielnie łotewska wełna, w którą zaopatruję się w dwóch internetowych sklepach z włóczkami. Dzisiaj prezentuję lilię wodną w entrelakowej chuście - dla amatorów wodnych barw. Mimo chłodnej tonacji chusta jest ciepła, w sam raz do owinięcia szyi - ciepłe otulenie przed jesiennymi i zimowymi chłodami.


Wełna to Inga z Włóczek Warmii. Ten kolor kupiony był rok temu, ale niedawno była dostawa tej włóczki i piękne kolorowe moteczki są wciąż dostępne.


 Chusta ma wymiary 126 x 68 cm. Można ją kupić i zamówić do kompletu czapkę lub mitenki.


W kwadratach wydziergałam estoński motyw lilii wodnej - w trzech odsłonach.


Jak widać po zdjęciach na blogu uwielbiam technikę entrelakową - w ducie z tą wełną sprawdza się znakomicie. Moja entrelakowa chusta w ognistych barwach jest ulubionym i niezbędnym o tej porze roku dodatkiem. Ta wełna ma chyba jakieś zdrowotne właściwości, bo cały czas noszę chustę - jest jednocześnie ozdobą i dobrze chroni przed zimnymi przeciągami.


5 komentarzy:

  1. Pani Jolu - jak zwykle zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolino, dziękuję. To ta wełna tak mnie wciągnęła, te kolory aż się proszą o szukanie nowych wzorów.

      Usuń
  2. Piękna ! Delikatne kolory i wzór bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, piękna wodna lilia i w dodatku kolorki boskie! Takie bardziej moje niż Twoje tym razem. Ja też jestem przekonana o leczniczych właściwościach naturalnych wełenek. Niestety skutkiem ubocznym są ich właściwości uzależniające. Pięknie je wykorzystujesz! Pozdrawiam wełenkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. PRześliczne kolory i chustka cudnaa:)

    OdpowiedzUsuń